lørdag 19. januar 2013

Sunny day

Har dere vært innom den fine bloggen Sunny day? Hvis ikke, så er det jammen på tide. Bloggen skrives av Petra, og hun tar de fineste bilder. Jeg digger stilen hennes! Grafisk, sorthvit og herlige fargeklatter. Liker!

Å velge ut bare noen få bilder her helt umulig, for det er så mange fine å velge blant. Så her kommer det mange i stedet. Se og nyt!



Fint, ikke sant? Ta turen inn! 
Petra er forøvrig også på Instagram, med brukernavnet sunnydaypetra. ☺

(Bildene er lånt med tillatelse av Petra.)

26 kommentarer:

  1. Nämen åh, vilken fin blogg med så många vackra bilder!

    SvarSlett
  2. Ah, takk for tipset! Helt min gate, der må jeg innom og lese! :)

    SvarSlett
  3. Svar
    1. Dette er ikke hos meg, men hos Sunny Day-Petra.

      Slett
  4. åh, det var en flott blogg, men det var jaggu din og :) denne følger jeg gjerne videre! ikke sett bloggen din før. :)

    Ha en fin lørdags kveld :)

    -Klems din nye bloggvennn Diana-

    ps, stikk gjerne innom give awayen min som går ut i morgen ;)

    SvarSlett
  5. Heilt utrulig nydelig blogg,må få lagt ho til blogglista mi og på instagram fant eg ho,så fine bilder:))

    Fin kveld til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  6. kjempefine bilder
    men ser at det meste gjør seg mest i nærbilde
    ellers blir det fort seende litt "fullt" ut
    sånn er det vel egentlig hjemme hos de fleste av oss, er det ikke?
    det er vel det som er forskjellen på hjem folk bor i og "utstillingshjem" ? :)

    lykke til i lotteriet hos meg!

    riktig god helg til deg
    beste hilsner fra
    Åpent^hus

    SvarSlett
  7. en veldig fin blogg og nydelige bilder :) Takk for tipset!

    Ha en deilig lørdagskveld!
    klem

    SvarSlett
  8. Det var litt av et lørdagstips du!
    Der har jeg aldri vært på besøk, men det blir det orden på om et lite minutt :)

    Finfin lørdag til deg,
    Signe

    SvarSlett
  9. Neimen ikke sikker på om jeg har vært der nei... ?
    Men det skal jeg nå, kule bilder:))

    Ha en fin fin kveld!

    SvarSlett
  10. Jojo, er det mulig:))
    Den er på rollen min, og der er jeg daglig, hehe, kjente bare ikke igjen bildene med en gang... merkelige greier:))

    Men veldig enig med deg, FLOTT blogg ♥

    SvarSlett
  11. Oj, takk for tipset! Nydelige bilder!
    Ha en flott lørdagskveld!
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  12. Flotte bilder Trine! Akkurat slik jeg liker det! Takk for tipset, jeg skal stikke innom Sunny day.
    Apropo fotolinse, jeg har brukt et sigma objekt 30 mm F1,4.
    ISO på 400 på stillben-bildene.
    Ps; Jeg ser du bur på østlandet. Du bor vel ikke sånn tilfeldigvis på Hamar;)?
    God lørdagskveld til deg! Klem

    SvarSlett
  13. Rålekre bilder, må sjekke denne bloggen:-) Takk for at du deler!

    SvarSlett
  14. Great blog, will definately take a further look, thanks for sharing :)

    Have a good day!
    Margret

    SvarSlett
  15. Den bloggen har jeg ikke vært innom før, men nå er den på listen min av favoritter :-)
    Takk for at du deler :-)

    SvarSlett
  16. Herlige bilder!
    skikkelig good feeling:)
    fin søndag til deg:)
    klem nina

    SvarSlett
  17. Hei,
    En helt herlig blogg du har funnet der!!
    Fin søndag til deg. Den grå veggen ble forresten kjempe fin:)

    SvarSlett
  18. Så utrolig mange flotte bilder !! Du har det såå utrolig fint og lekkert !!

    SvarSlett
    Svar
    1. Dette er ikke hos meg, men hos Sunny day-Petra.

      Slett
  19. Hei vennen!
    Takk for tips,og så enig!
    ...nydelige bilder:)

    Ønsker deg en flott ny uke!
    Klem fra meg

    SvarSlett
  20. Så fine bilder. Denne bloggen må jeg besøke! :) Tusen takk for tips!

    SvarSlett
  21. Oj, oj, oj, stopp en hal! For en FANTASTISK blogg. Hurra for sånne tips, stikker rett inn dit og blir der resten av kvelden;-)

    Ha en finfin kveld Trine!

    SvarSlett
  22. ja vet! Følger henne! kjempefin blogg og utrolig fine bilder:)

    SvarSlett
  23. Lekre bilder fra hjemmet ditt:)
    fin lørdagskveld
    klemklem

    SvarSlett
  24. Her var det mange fine bilder!
    Takk for anbefalingen : )

    Veggen i stuen deres ble også nydelig, alt kommer så
    mye bedre frem med grå bakgrunn - og spesielt lampem da.. : )

    Håper dagen i dag har vært helt knall på messe - og at
    formen er på bedringens vei.
    Fortsatt fin helg,
    klem Elisabeth

    SvarSlett

Kommentarer gjør meg glad!

Hvis du har et spørsmål, prøver jeg å besvare det under kommentaren din.