onsdag 9. januar 2013

Tipack


Jeg har fått mange spørsmål om magasinholderen som var med på bildet i forrige innlegg. 
Min snille mann må ha syntes at jeg hadde vært snill kone i 2012, for denne var også blant de fine julegavene jeg fikk av ham. Eller så var det den detaljerte ønskelista mi som gjorde susen... ;)

Magasinholderen heter Tipack og kommer fra Designtorget. Jeg liker den så godt!
Det er ikke noen hemmelighet at jeg er hekta på interiørblader, så den gjør virkelig nytte for seg. 

Fortsatt god onsdag! 
Og tusen takk for alle fine tilbakemeldinger på bidraget mitt til NIB-utfordringen!

30 kommentarer:

  1. Den der har jeg kikket på hos Designtorget og vurdert å kjøpe flere ganger... KJEMPEFIN! Heldiggrisen! :)

    SvarSlett
  2. Kjempefint altså! Det har jeg ikke set før! Og ingen dum pris heller i grunn:)

    SvarSlett
  3. Den magasinholderen var skikkelig fin altså. Har sett på nett etter en magasinholder selv, men jeg sliter sånn med å bestemme meg for hvilken jeg vil ha. Det at jeg nå fikk se denne gjorde ikke valget noe mye lettere for å si det sånn. Hehe :-)

    Kjempefine bilder du tar! :-)

    SvarSlett
  4. Den var superstilig, enkel, tøff og pen!! :)

    SvarSlett
  5. Ahh den är superfin!

    Fin kväll!
    Petra

    SvarSlett
  6. Ååå den var kjempefin,har ikkje sett ein slik før men den er jo heilt ypperlig til å samle alle dei fine bladene som ein har:)

    Fine kveld til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  7. Den er så fin!!!!
    Litt misunnelig jeg:) På en god måte.

    KLem til deg

    SvarSlett
  8. Så stilig!! Enkel men likevel ett blikkfang! :)

    SvarSlett
  9. Utrolig kul! Og magasiner er jo topp, hehe:-) klem c

    SvarSlett
  10. hihi, ja, tenk at jeg glemte at jeg har vært på mitt første bloggtreff!
    Jeg syns og det var superkoselig å treffe deg ;)

    Tips meg gjerne om det kommer noen flere treff snart, håper det ;)
    klem

    SvarSlett
  11. Veldig tøff og praktisk magasinholder! Falt for den jeg og;)!
    Klem

    SvarSlett
  12. Det blir noen "Tipacks" med interiørblader etterhvert:):) denne var så superfin&enkel. Tror denne må på ønskelista, kul kopp og:)

    Klem kine

    SvarSlett
  13. God kveld, Trine!
    Herlig magasinholder!
    Du må nok bae fortsette å være snill pike! Liker veldig godt å titte på Designtorget når jeg er i Oslo. Altfor lenge siden jeg har vært en svipptur i tigerstaden nå.
    Her har vi feiret far i husets bursdag i dag og er stappmette av reinsdyrstek, multer og diverse kaker.
    Fin senkveld til deg!
    Klemmer fra Kaspara

    SvarSlett
  14. Den er bare lekker!!
    Ønsket meg den lenge jeg og, helt til jeg fant ut at jeg skulle kvitte meg med alle bladene... de blir jo aldri lest på nytt uansett - ikke her i allefall, hehe:))

    Ha en fin kveld:)

    SvarSlett
  15. Takk for ordene hos meg, vennen!

    SvarSlett
  16. Åj, den var lekker! Ønsker meg.... :)
    Kan jeg spørre hvor spisebordet ditt er fra...?

    SvarSlett
    Svar
    1. Spisebordet vårt er fra Ikea, det heter Bjursta.

      Slett
  17. Det var det jeg trodde, vi har samme :-) Men jeg lurer på, har dere en sånn "lås" under bordet som forhindrer at platene sklir fra hverandre? Vi har ikke det på vårt, og det er så irriterende med glipen som blir... Kjøpte vårt sent i 2006, kanskje de ikke hadde begynt med slike låser da...

    SvarSlett
    Svar
    1. Har lås under ja. Veldig kjekt!

      Slett
    2. Dere kjøpte det senere enn 2006 da...? Kan nemlig egentlig ikke skjønne at det ikke alltid har vært lås på dem, nesten så jeg må spørre på Ikea... :/ Beklager maset ;)

      Slett
    3. Jeg tror faktisk vi kjøpte det i 2006 jeg. Ikke helt sikker altså, men tror det. Kan jo hende at de har glemt det på deres bord?

      Slett
    4. Takk for svar! Jeg skal ta kontakt med ikea i dag jeg, og høre :) Ellers må jeg få si at du har en kjempeflott blogg med masse inspirasjon :)

      Slett
  18. Denne er bare så kul! For en snill mann du har altså;-) Vi spleiset på tv.. kjedelig;-)

    Super kveld til deg Trine!

    Klemmer

    SvarSlett
  19. Ah, takk for tipset! Jeg trenger en sånn, jeg legger fra meg blader overalt! Spesielt under salongbordet på stua, og selv om min bedre halvdel ikke sier noe, tror jeg kanskje det ligger litt i veien til tider.... Og Designtorget ligger rett over gata for jobben, gitt :-D

    SvarSlett
  20. Så stilig den var :-)
    Ha en flott helg!
    Klem

    SvarSlett
  21. Veldig fin! Det er helt utrolig hvor fort det samler seg opp blader. Her er de stablet under stuebordet. Not so nice! Skal sjekke ut denne, Trine:)

    Klem til deg

    SvarSlett
  22. Stilig, der er det nok plass til mange favoritt blader. Fin søndagskveld til deg og dine :D

    SvarSlett
  23. Detaljerte ønskelister er de beste *fnis*

    Ønsker deg en fortryllende start på uken!
    Her skal kvelden tilbringes med en kjær venninne, jeg som hater å shoppe skal faktisk bli med henne på shopping (grøss og gru) - hva man ikke gjør for de man er glad i *smile*

    Stor klem
    -Maia

    SvarSlett

Kommentarer gjør meg glad!

Hvis du har et spørsmål, prøver jeg å besvare det under kommentaren din.