torsdag 7. februar 2013

Favoritter


Mange favoritter i et bilde.

God torsdag!

21 kommentarer:

  1. Flott bilde med fine detaljar!

    Fin torsdag til deg og.

    Helsing frå Solveig

    SvarSlett
  2. Så fiiint! String er jo bare en favoritt ;)
    Kjempefine kontraster med de fine trefigurene! Du- er du med i nib-utfordringen denne gangen? Jeg syns dette bildet var bare nydelig!

    Så fint det ble med ribba-hyllene i innlegget under her og. Og det eplet! Hvor får man tak i noe sånt da ? ;)

    fin dag!

    SvarSlett
  3. Så fine detaljer! I love! Fin torsdag!
    Klem Monica

    SvarSlett
  4. Teakfigurene :)

    Ha det fint
    Janne

    SvarSlett
  5. Her var det jaggu mye lekkert! :)
    Fin dag til deg
    Klemmer fra meg

    SvarSlett
  6. Flotte ting du viser:)ein flott dag til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  7. Så fin!! :) Har bestilt meg string hvit med valnøtthyller, håper den blir like fin!! ;)

    SvarSlett
  8. Herlige favoritter.
    Skulle gjerne hatt stringhylla og flere av tingene.

    Fin kveld til deg!
    - AC

    SvarSlett
  9. Så fine ting i en meget fin hylle :-)
    Elsk!
    Flott dag til deg :-)

    SvarSlett
  10. Heisan Trine
    Mye fint der! For meg er favorittene vasene i midterste hylle, tipper det er Anne Black som har vært på ferde her.
    Lun kveld til deg!
    Klem fra kaspara

    SvarSlett
  11. Åh- sukk! Ønsker meg en slik hylle....

    SvarSlett
  12. Nydelig! Den øverste trefiguren (fuglen) var utrolig fin, vet du hvor du har den fra? Utrolig masse flott i ett bilde

    SvarSlett
  13. Å! De trefuglene var lekre!
    hylla er heller ikke så dum;)
    ønsker deg en finfin kveld:)
    klem nina

    SvarSlett
  14. Kjempefint :) Og dette kunne vel vært et kontrastbidrag?? Takk for veldig hyggelig kommentar hos meg nå :)

    SvarSlett
  15. Stringhyllen står høyt på min ønskeliste, og jeg får ikke mindre lyst på den med med så mange go`biter i. Tøft bilde!!! Merker at man fort kan bli avhengig av instagram, veldig gøy. Ha en flott helg.

    SvarSlett
  16. Läckra, läckra träfigurer :)

    SvarSlett
  17. Kjempe stilig.
    God helg kos deg.
    klem fra Karianne

    SvarSlett
  18. Mhm, enig! Har blitt veldig fascinert av stringhyllen og hvitt sammen med tre er jo aldri feil:)
    Klem klem

    SvarSlett

Kommentarer gjør meg glad!

Hvis du har et spørsmål, prøver jeg å besvare det under kommentaren din.