lørdag 9. februar 2013

Hi Hay!


Hay er et merke jeg er veldig glad i. I det siste har noen små gjenstander fra dette merket kommet inn i huset vårt. På bordet står to brett i serien Kaleido. Oppå står lysestaken Lup.

Lysestaken kjøpte jeg da mannen og jeg var i København forrige helg. Å, dejlige København! Jeg hadde bursdag forrige fredag, og gaven fra mannen var tur til Køben. Kameraet var ikke med, fokuset på denne turen var nemlig full avslapning og mest mulig god mat. Det hadde vi avtalt og planlagt på forhånd. Derfor er de eneste bildene vi tok mobilbilder av alle den gode maten vi spiste. :)

Puten i sofaen er kjøpt hos Society6, etter tips fra fineste SignePling

Fortsatt god lørdag!

19 kommentarer:

  1. Hay har mye fint :) ønsker meg fat i den serien jeg også :)
    Nydelig pute, grafisk er så fint! Nydelige bilder :)
    God lørdag!! :D
    klem Mari

    SvarSlett
  2. Fina grejer! Hay är super!

    God lördag kväll till dig!
    Kram Petra

    SvarSlett
  3. Ja, det er flere ting som gjerne kunnet kommet inn her hos meg også. :)
    Så herlig gave du fikk av din mann. København er en deilig by.

    Fin helg til deg!

    AW

    SvarSlett
  4. hay er bra!
    og det er society6 og :)
    ha en fin morsdag og helg :)

    SvarSlett
  5. De brettene er så fine, går å lurer på om jeg ikke skal kjøpe meg et i korall selv :)
    Og puten var en hit i sofaen hjemme hos deg må jeg si!

    Klem, og nyt helgen din!
    Signe

    SvarSlett
  6. Mye fint fra Hay! De har virkelig truffet oss :)
    God lørdagskveld til deg :)
    Klem

    SvarSlett
  7. Lekkert alt sammen:)

    Ønsker deg en fin helg"

    Klemmer

    SvarSlett
  8. Ja, hurra for Hay! Jeg har også bestillt putetrekk fra Society6, men det var sammen med guttungen og det ble dermed sterkt fokus på ulvemotiv ;) Likte puten din veldig godt!

    SvarSlett
  9. Så Nydeligt alt sammen,Hay har masse fint!
    Fin fin lørdagskveld til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  10. Å nei å nei, så fine ting!!
    Bare litt misunnelig her nå! Den lysestaken sikler jeg på om dagen også, syns den er kjempefin!

    København er jo bare herlig, fikk akutt lengsel da jeg leste innlegget ditt ;)

    Fint bidrag til kontraster-utfordringen også. Som alltid ;)

    God lørdagskveld, klem

    SvarSlett
  11. HAY har så mange flotte ting !!
    Og disse brettene er noen av de.
    Har så lyst på noe selv.... Kanskje morsdagsgave til meg selv? :-)
    Nydelige bilder, som alltid!!
    Klem

    SvarSlett
  12. Elsker HAY!!
    Har kjøpt meg den lysestaken jeg og, og brettene står på listen:))

    SvarSlett
  13. Så fine fat! Jeg bare elsker de fatene selv! Flotte bilder som alltid!
    God lørdagskveld til deg!

    SvarSlett
  14. Så enkel å så fin den lysestaken......ja Hay har masse fine ting...lommeboka skulle bare ha vært litt tykkere:)
    fineste søndagen til deg...
    klem

    SvarSlett
  15. Nydelig!
    Hay er utrolig lekkert og stilren!
    Elsker brettene dine, så kule!!
    Klem klem

    SvarSlett
  16. Fant dette bilde på instagram og ble helt betatt. Elsker brettet og lysestaken. Godt jeg skal til byen i morra ;-)

    SvarSlett
  17. Så koselig! Jeg kos meg masse med min man i Køben. God mat og masse shopping. Jeg ønsker meg kaleido bretter fra Hay. Rosa og lime.

    Klem
    Vicky

    SvarSlett
  18. Utrolig fine kontraster og former :) I like it :)

    SvarSlett
  19. Nydelig brett! Ønsker meg ;)

    Håper alt er vel i ny jobb!

    Klem

    SvarSlett

Kommentarer gjør meg glad!

Hvis du har et spørsmål, prøver jeg å besvare det under kommentaren din.