tirsdag 5. februar 2013

Nicolas Vahé


CAUTION: CONTENTS OF THIS BAG CAN LEAD TO ADDICTION OF GREAT TASTE!

Det kunne ikke ha vært mer sant. Som jeg skrev i dette innlegget, har jeg falt totalt for produktene til Nicolas Vahé. Nicolas er en franskmann som er utdannet både kokk og chocolatier, og som nå bor i Danmark. Denne mannen kan mat! 



Produktene hans spenner fra marinader, pestoer og krydderblandinger til syltetøy, kakemikser og vin. For ikke å snakke om sjokoladetrøfler og oljer. Utvalget er ganske enkelt enormt, og det skal vanskelig gjøres å ikke finne sine favoritter.


Da jeg var på standen hans på Gave- og interiørmessen, fikk jeg en stor goodiebag med forskjellige produkter, og jeg gleder meg til å prøve ut alle. 


På messen ble besøket hos Nicolas avsluttet med en nydelig dessert. Vi fikk servert Riz au lait med sitron og valnøtt, toppet med valnøttmarmelade og glaze med skogsbær. H I M M E L S K! Det er en dessert jeg garantert skal servere til gjester en gang.


Og neste gang jeg skal bake muffins, ja da skal jeg blande inn syltetøy med kokos og pasjonsfrukt i røren. Nam nam!

(Flere av disse produktene kan du få kjøpe hos Hviit.)

7 kommentarer:

  1. Ja, det lyder helt utroligt lækkert. Det må prøves.

    SvarSlett
  2. Dette var himmelsk ja!!
    Jeg bare digget tapasen, og desserten:))
    Blir nok litt Nicholas på kjøkkenet hos oss fremover ♥

    SvarSlett
  3. deiiiliiig :) Skal prøves ut!

    fin kveld til deg.

    SvarSlett
  4. Nå ble jeg sulten gitt! ;)
    Mye som må testes ut skjønner jeg! Jeg gleder meg!
    Fortsatt fin uke og god bedring, søte!
    Klem fra Carina

    SvarSlett
  5. Åh, dette er sånt som jeg liker, hadde kommet til å blakket meg helt på denne standen! Om det gikk an å kjøpe noe på messen da ;)

    Ha en fin onsdag!
    -Signe

    SvarSlett
  6. Blir nok helt nødt til å prøve Nicholas jeg også - høres jo veldig godt ut! Og ikke minst ser jo så utrolig lekkert ut! Ha en fin dag :)

    SvarSlett
  7. Her var det mange lekre godbiter! :)
    Jeg er nødt til å prøve produktene til Nicolas Vahé snart, merker jeg . .

    Ha en fin torsdag!

    -Heidi

    SvarSlett

Kommentarer gjør meg glad!

Hvis du har et spørsmål, prøver jeg å besvare det under kommentaren din.