tirsdag 26. mars 2013

Kubus Bowl


Jeg har vært så heldig å ha fått tilsendt en Kubus Bowl av by LassenDen bygger på designet til den kjente Kubus 4-lysestaken, som ble designet i 1962 av Mogens Lassen. Jeg har en slik lysestake i både hvit og sort, så denne bollen passet fint inn her hjemme. Denne fargen heter Cool Grey, og bollen finnes også i sort, hvit og i en nydelig grønnfarge. 

Hva passer vel bedre enn å bruke slik deilig dansk design til å oppbevare deilig dansk påskemarsipan i? Nam! ☺

Sponset innlegg

17 kommentarer:

  1. kjempefin
    har en stor en, men skulle gjerne hatt en mindre også :)

    fikk du forresten lotteripremien fra meg for lenge siden?

    god påske til deg
    klem fra
    Åpent^hus

    SvarSlett
  2. Så heldige alle dere som har fått den tilsendt:)
    Den er kjempefine!

    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  3. nam... og FIN!
    Ønsker deg og dine en strålende påske ;)
    I morgen er det fjellet for oss, gleder meg!

    klem Kristine

    SvarSlett
  4. Ha, ha vi koser oss med samme, fine skålen ;)
    Tenkte jeg det ikke...
    Tomt for godteriet som lå oppi min! Ja, ja er jo åpske ;)
    Nyt disse fine dagene sammen med dine.
    Påskeklem May Helen

    SvarSlett
  5. Åh, heldige du! Den er såååå fin:-) Står på ønskelisten min...

    SvarSlett
  6. Lekker i grå og denne! Artig at det er så mange som har fått, heldige dere :) Veldig lekkert med de marsipaneggene, mer påskepynt trenger man vel strengt tatt ikke

    SvarSlett
  7. Tjihi, har hatt fotoshoot med kubus bowl og påskemarsipan i dag jeg og:))
    Den er jo perfekt til nettopp det!!
    Og jeg ønsker meg veldig kubus lysestaken, heldige du som har to!

    Ha en fin kveld ♥

    SvarSlett
  8. Gørrfin i grå denna her..
    Heldigen ;)
    Åsså så kult med påske-egg i.. tippa dei ikkje blir liggandes lenge :P

    SvarSlett
  9. Så stilig den er i grått!!
    Heldige du som fikk denne :-)
    Ha en flott kveld!
    Klem

    SvarSlett
  10. Såå fin, tror jeg MÅ ha en sånn!!

    Goooo'påske Trine:)

    Annelise

    SvarSlett
  11. Hvor er den fin, smukke farver :)

    SvarSlett
  12. Fine bilder, og fin skål. Og utrolig fine rom i innleggene under :D God påske til deg og dine.

    SvarSlett
  13. Kubus är det finaste! Jag har tre ljusstakar och nu saknas egentligen bara en skål :)

    Ha en fortsatt toppenpåsk!

    SvarSlett
  14. Så heldig du er! Den er så kul! Håper du har hatt en fin påske med masse god marsipan;) !
    Det er rolige bloggdager, men jeg kommer sterkere tilbake;)! Fint å komme inn hit å hente inspirasjon! Klem

    SvarSlett
  15. Håpe dåke har hatt ein fantastisk påske!
    Her har det jo våre sol, sol og atter sol! Deiligt!
    Og med vergudanes meldingar blir kje resten av veka nåke verre ;)

    Klem

    SvarSlett
  16. Først må jeg bare si: Heldiggrisen! ;)
    Skålen var kjempelekker - Skulle gjerne hatt en i mitt hjem også . .
    Fine bilder (som alltid) og det frister å kjøpe seg en Kubus Bowl nå. *hihi*

    Håper at du har hatt en herlig påskeferie!

    Mvh, Heidi

    SvarSlett

Kommentarer gjør meg glad!

Hvis du har et spørsmål, prøver jeg å besvare det under kommentaren din.