søndag 3. mars 2013

Lyse ettermiddager


Så var det søndag igjen, og vips var det gått to uker siden forrige innlegg. Men med ny jobb, travle ettermiddager og mangel på bloggelyst så er det blitt sånn. Men nå nærmer våren seg, dagene bli lengre og fotolyset er bra også etter jobb, så det betyr kanskje bedre tider for bloggen. Vi får se, jeg orker i hvert fall ikke å stresse med å produsere innlegg. Jeg får satse på kvalitet fremfor kvantitet. ;)

God ny uke til alle som titter innom her. Håper den blir like solfylt og fin som helgen har vært!

12 kommentarer:

  1. Ja, klart du inte ska pressa fram massa inlägg. Kvalitet framför kvantitet, som du skriver. :)
    Vilken superfin klocka föresten!

    SvarSlett
  2. Hej fina Trine!

    O jag känner igen mig! Usch ja...samtidigt som man älskar att ta foton så när väl tiden finns så är det antingen för mörkt för att fota eller så har man annat att göra. Det får bli när det helt enkelt. Själv har jag gått och blivit en "helg-bloggare" Du kan ju hänga på på den kategorin vettja! ;-)

    Får man fråga vad du arbetar med?

    Ha en fin söndag kväll!
    Kram Petra

    SvarSlett
  3. Gratulerer med ny jobb. Skjønner godt at tiden ikke strekker til- men heldigvis går det mot lysere tider som du skriver;) Stilig den klokka;)

    SvarSlett
  4. Gratulerer med ny jobb.
    Best å blogge når bloggelysten er der,
    det skal jo bare være kos.

    Fin ny uke til deg!
    - AC

    SvarSlett
  5. Gratulerer med ny jobb, holder med kommentaren over, det skal jo være kos å blogge, så jeg heier også på kvalitet framfor kvantitet. Er også veldig glad for at dagslyset strekker seg litt utpå ettermiddagen. Fin søndag til deg og dine :D

    SvarSlett
  6. Gratulerer emd ny jobb ;) Så spennende...
    Gleder meg til å høre mer... treffer jeg deg den 20. april? HÅPER ;) :) ;)
    De eskene blir med hjem neste gang -nå er DET avgjort he, he.
    Blogg når du føler fra det... vi er her vi ;) Savner innleggene dine ja, men å blogge skal være gøy og ikke stress!
    Klem May Helen

    SvarSlett
  7. Gratulerer med ny jobb! Det er alltid spennende men travelt med ny jobb..
    Bloggen blir i andre (femte..) rekke.. og sånn er det bare innimellom!

    Lenge mellom innleggene her hos meg også.. vinterens mangel på lys, og nyttårsforsettet som fortsatt holder stand er mine unnskyldninger...
    Men nå er våren i anmarsj, og jeg nyter at dagene blir lengre og lysere :)

    Ha en fin uke!
    Klem

    SvarSlett
  8. Er så enig, ikke noe vits i å stresse med innlegg når hverken tid eller lyst er tilstede. Er visst blitt helge-blogger jeg også ;-) Gratulerer så mye med ny jobb foresten, veldig spennende :-) Håper på lysere tider fremover, vi har hatt en skikkelig uværshelg her opp i trøndelag! klem

    SvarSlett
  9. Hei hei:)

    Sjekk ut bloggen vår:)

    Mvh
    Rafens:)

    SvarSlett
  10. Heia! Så gøy med ny jobb! Sånt tar tid og energi, det har jeg merket i det siste også. Fikk ny stilling i januar og det tar på å sette seg inn i alt nytt! Jeg har heller ikke vært så aktiv på bloggen i det siste, men kjenner det begynner å krible litt igjen nå.. jeg har tenkt at jeg ikke gidder å stresse med det og bare blogge når jeg har lyst :) Det synes jeg du skal gjøre også - ikke stresse og ta det når du har tid og lyst :)
    Ønsker deg ei ny fin uke! Klemmer!

    SvarSlett
  11. Jag blir glad för de inlägg som kommer! Du inspirerar alltid :)

    SvarSlett
  12. Jeg har tidligere brent meg på det å stresse med bloggen, og det er ikke verdt det!
    Lag innlegg når du vil og vi vil forte oss inn å lese det... hihi... :-)
    Bloggelysten er alltid opp og ned hos meg. Mange ting som er viktigere i hverdagen enn bloggen.
    Ønsker deg en flott ny uke :-)
    Klem

    SvarSlett

Kommentarer gjør meg glad!

Hvis du har et spørsmål, prøver jeg å besvare det under kommentaren din.