søndag 17. mars 2013

Papirpynt


Noen greiner fra et epletre i hagen har fått papirpynt i form av fine fugler. Malen til fuglene fant jeg her via SignePling. Jeg forandret på fargene og printet ut på litt tykt tegnepapir. Dessuten printet jeg ut speilvendte versjoner, slik at jeg kunne lime sammen to fugler med samme farge. Dermed er de like på begge sider.

På grenene henger også et isoporegg som jeg har limt garn på. Tror nok det blir et par slike egg til når jeg får kjøpt litt mer garn.

En uke igjen før påskeferien begynner! Måtte den uka gå fort. :)

23 kommentarer:

  1. Hej Trine! Så fint påskpynt. I år tänkte jag ge mig på något lite pynt. Vi får se vad det blir. Jag fick hem lite fjädrar och ägg från Panduro Hobby så något måste det bli. Hoppas din helg har varit fin!

    Kram Petra

    SvarSlett
  2. Såå fine bilder Trine..., en lekker stue dere har:)
    Fin fin søndag til deg og dine:)

    Klem Annelise:)

    SvarSlett
  3. Snart påske, du inspirerer :)!

    SvarSlett
  4. Kjempefint! :D kan eg spørja kva du gjorde for å forandra fargen? Eg prøvde i går, uten hell ;)

    SvarSlett
  5. Synes de ble så fine hjemme hos deg, spesielt på veggen!
    Godt vi kan dele på de fine tipsene ;)

    Klem og fin søndag til deg,
    Signe

    SvarSlett
  6. Så søte fugler!!:)
    Jeg har også surret garn på egg:) Ikke helt like da. Liker de, så blir nok flere her også. Kjempe fine bilder, Trine!
    Fin søndag til deg

    SvarSlett
  7. Isoporegg med garn på, ja, så smart! Takker for tipset. Nok garn er det i hvertfall her i huset...

    SvarSlett
  8. Så skjønne de små pipip'ene var ♥
    Nydelige bilder og herlig stemning hos deg :))

    SvarSlett
  9. Mmm, desse fuglane var nydelege! Kjempefin pynt!

    SvarSlett
  10. Så utrolig fint dette var...
    Og endelig kjenner jeg et behov for å være kreativ igjen!
    Men det får bli en annen dag, for nå må jeg komme meg i seng ;)
    Takk for herlige bidler og inspirasjon :)
    Ha en fin og rask uke hi, hi.
    Klem May Helen

    SvarSlett
  11. Så himlans fint! Jag måste ta tag i påskpyntandet tror jag... Kramar

    SvarSlett
  12. Skjønn og sart påskepynt :)
    Vi får krysse fingrene for at uka går fort og at det plutselig er påskeferie!

    Ha en strålende start på ny uke!

    SvarSlett
  13. Så fine fugler :)
    Nydelig med pynt på kvister.
    Jeg gleder meg til påske og litt pynt må jeg lage, takk for tips :)

    Janne

    SvarSlett
  14. Nydelig påskepynt og fugler! Her pynter jeg skjelden noe særlig til påske, for vi reiser alltid vekk, men det er jo kos med litt pynt. Kanskje jeg skal finne frem noe i morgen :)

    SvarSlett
  15. Det enkle er ofte det beste og den papirpynten var veldig søt.

    SvarSlett
  16. Så utrolig søte fugler! Og veldig fine, vårlige puter i sofaen ;)

    Ha en fin dag!

    Hilsen Kristine

    SvarSlett
  17. Trine, du gjør meg ALLTID så glad:-) Først av de fine bildene dine som alltid inspirerer og så for alle de fine ordene du legger igjen:-) Jeg har vært mye ute å fartet om dagen og har virkelig savnet den faste bloggrunden mine. Gleden var derfor stor når jeg så disse pippipene inne hos deg. Kanskje jeg skal printe meg noen slike selv? Jeg er ikke noe god på påskepynt, men disse var nydelige. Og eggene likeså- LIKTE!

    Ha en nydelig kveld godeste du!

    Favntak

    SvarSlett
  18. Så utrolig fin påskepynt:) Her hjemme pynter vi ikke til påske, men vi prøver å få våren innomhus ihvertfall ved å kjøpe kaktus, hyasinter og tulipaner:) Vi drar til fjells til helga og blir over påske:) Skal kanskje lage noe på hytta og da kan jo den ideen her være fin:)
    Nydelige bilder du viser:)
    takk for hyggelig kommentar i bloggen min, Trine;)
    Trine:)

    SvarSlett
  19. Så fint og vårlig:) Kjenne eg e veldig klar for vår nå:)

    SvarSlett
  20. Så herlige bilder med skikkelig vår/påskestemning.
    Super søte fugler :-)
    Takk for tipset!
    Klem

    SvarSlett

Kommentarer gjør meg glad!

Hvis du har et spørsmål, prøver jeg å besvare det under kommentaren din.