lørdag 23. mars 2013

Sanselige rom: Jenterom vol.2

Jeg prøver meg med enda et bidrag til boken Sanselige rom, en bok som skal lages av Franciska med bloggen Franciskas Vakre Verden. Denne gangen viser jeg rommet til den andre datteren vår. Her er det rosa som gjelder, og i likhet med det andre jenterommet er det en blanding av nye møbler, litt loppis og en god dose diy-prosjekter. 


Klikk her for å se andre bidrag i denne kategorien.

Så er første dagen av påskeferien unnagjort, og vi er klare for en ny, fin dag. Derfor er det rett i seng på denne dama nå. God søndag i morgen! ☺

10 kommentarer:

  1. Så utrolig fine jenterom! Veldig koselige, søte farger på begge to ;)

    Jeg må si jeg er veldig fornøyd med det nye kameraet mitt altså. Du har da det samme kameraet som jeg byttet fra nå. Jeg har vært utrolig fornøyd med det, og trodde ikke det skulle være så stor forskjell å bytte, men du og du! Det er virkelig noe helt annet ;)

    Snart køya på meg og, har en mini her som får FEM! tenner, ikke spesielt morsomt for hverken han eller mor... Sov godt!

    klem

    SvarSlett
  2. Nok et nydelig jenterom,fine farger og ting!
    Ønsker deg ein fin søndag!
    Klem fra Lilian

    SvarSlett
  3. Koselige rom!! Lykke til med ditt bidrag:)

    Herlig palmesøndag til deg:)

    Annelise:)

    SvarSlett
  4. sukk... just love it ♥
    Nydelige farger og herlige detaljer:))

    SvarSlett
  5. Å, for et herlig jenterom!
    Så flott med alle de små detaljene og fargene.
    Fin kveld til deg!
    Klem

    SvarSlett
  6. Nydelige bilder fra fabelaktig rom. Masse gøy å se på :)

    SvarSlett
  7. veldig fiiine bilder!! :0) Jeg liker stilen din!!

    SvarSlett
  8. jeg er en skikkelig rosa jente og dette rommet var bare herligt:-)

    SvarSlett
  9. åhhhhhh!!! så fint jenterom.....-tenk om æ kunne fått lov til å utfolde mæ med sånne koselige rosa ting!! Med 3 gutta i huset ser det dååååååårlig ut! Men- da e d jo fint å komme inn her og kikk sæ rundt! Bikkja i huset e den eineste dattera æ har,- og du har jo lest korr flink ho e å lag det koselig rundt sæ hehe!! Fin uke til dæ!

    SvarSlett

Kommentarer gjør meg glad!

Hvis du har et spørsmål, prøver jeg å besvare det under kommentaren din.