lørdag 13. april 2013

En danske og to keisere


Fra dejlige Danmark kommer det mye smukt, og produktene til Malene Helbak er intet unntak. Nå har guttene bak nettbutikken Keiserens nye trær innlemmet Helbak i sortimentet sittOg jeg er nå den heldige eier av en fin smørboks av dette merket.


Den hvite boksen er dekorert med prikker i den fineste mintfargen. Mint kan være så mangt, men denne var helt perfekt! Og prikker blir jeg ikke lei av. Lokket er laget av eik og har fine, avrundede kanter. Liker!


Vi hadde ingen smørpakke her hjemme som passet, men en så fin boks kan jo brukes til mye forskjellig. Bokstavkjeks for eksempel. Og med en kopp kaffe ved siden av er ettermiddagskosen sikret.


Med dette sier jeg god helg og dessuten gratulerer med dagen til Ella, den lille søtnosen til keiserne som fylte to år i går. Voff! :)

Sponset produkt

17 kommentarer:

  1. Så fin den var, og skikkelig DEG:))
    Herlig med bokstavkjeks, det er leeeenge siden ♥

    Ha en fin fin dag:)

    SvarSlett
  2. Hej!! Så fint! Var har du hittat prickarna? Kram och trevlig helg!

    SvarSlett
  3. Skjønneste Ellablomsten ja, tenk at hun er blitt 2 år?! Må innom der for litt Ellakos både titt og ofte jeg... ;) Smørboksen er helt skjønn, og det spørs hvor lenge jeg greier stålsette meg... Blir vel til vi har startet hyttesesongen, for denne ville passet perfekt til de lange og deilige hyttefrokostene!

    Ha en videre deilig helg!
    Klem :)

    SvarSlett
  4. Så fint! Det är nåt visst med prickar alltså... jag faller för allt med prickar just nu. :)

    SvarSlett
  5. Så skjønn boks, jeg elsker slike dotter :o) Har massevis av skåler med dotter, men dette var nytt for meg :o) Ha en strålende kveld! Klem fra Nina

    SvarSlett
  6. Nyyydelig boks, elsker fargen på prikkene. Fortsatt god helg til deg og dine :D

    SvarSlett
  7. Så fin den er, liker både form og farge :)

    Tusen takk for koselig gratulasjon inne hos meg, vi gleder oss til jenta kommer :)

    Klem

    SvarSlett
  8. That looks beautiful. Love your blog too by the way, even though I don't understand a word! Have a nice day!

    SvarSlett
  9. Så lekre de var! Og elsker mint fargen! ;) Digg! Fin søndag til deg!
    Klem

    SvarSlett
  10. Så nydelig!! Har tittet på de smørboksene...
    Og så fikk jeg så lyst på bokstavkjeks nå! Det er mange år siden jeg har hatt!!
    Ha en fin søndag!

    SvarSlett
  11. Kule produkt! :)
    Klems Diana
    Ps. Flotte bilder!

    SvarSlett
  12. ...masse SMUKT i deilige Danmark, ingen tvil om det:)

    Ønsker deg en fin fin uke..

    Annelise

    SvarSlett
  13. Heiii trine!

    Så fin den skålen var altså... mmm, deilige farger.

    Håper du har det fint!

    Klem fra meg

    SvarSlett
  14. Ahhhhh, superfin!



    Klem fra
    Mrs. Monday

    SvarSlett
  15. Å så fin! Og jeg må jo bare få si at den tallerken også er så tøff, har stått med den i hendene så mange ganger, at jeg rett og slett tror at jeg må overse alt av fornuft og bare slå til *smiler*

    SvarSlett

Kommentarer gjør meg glad!

Hvis du har et spørsmål, prøver jeg å besvare det under kommentaren din.