tirsdag 30. april 2013

Made in Paper



Made in Paper er et nytt britisk magasin som handler om - ja nettopp - papir. Og jeg har vært så heldig å få bidra. På en av sidene i bladet vises nemlig de to settbordene som jeg forandret med litt maling, pair og tapet for en stund siden. (Flere bilder av disse bordene kan ses her.)
På samme side i bladet kan man lese om hvordan Randi med den fine bloggen Fargefest har laget lyslykter av syltetøyglass og servietter. Gøy å dele spalteplass med Randi! 

Lyst på en smakebit av magasinet? Klikk her. Magasinet kan også kjøpes i AppStore for dem som vil se mer. 

Siste dagen i april, og jeg gleder meg til en fridag i morgen. Ha en god 1. mai alle!

-----

Made in Paper is a new british magazine, and my small tables that I decorated with paper a while ago are featured in this issue. Want to have a sneak peek of the magazine? Go here. :)

14 kommentarer:

  1. Så gøy! Det er utrolig mye fint man kan lage av papir, jeg har fått helt sansen for DIY bursdagspynt. Ønsker deg og dine en fin 1. mai! Klemmer

    SvarSlett
  2. Fantastisk! De er kjempefine de bordene, og det må jo være superstas å få vist dem fram slik! Dyktig dame altså! :)
    Nyt fridagen imorgen! Jeg har stort sett vært på farten med koffert siste uka, så nå skal det virkelig nytes hjemme!!!!!
    Klem fra Carina

    SvarSlett
  3. Så flott,er masse fint ein kan lage i papir:)nyt fridagen idag,fint med ein dag midt i veka:)

    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  4. Det så ut til å være et fargerikt, sprekt og inspirerende blad! Så kjekt å få være med...digger sideborda dine:)
    fin fridag til deg:)
    klem nina

    SvarSlett
  5. De bordene er så fine, skjønner godt at dem er med:)
    Gleder meg til å se i bladet!

    SvarSlett
  6. Nei, er du med i dette bladet? Så artig! Da må jeg jo i alle fall få ut fingeren og gå å kjøpe det! :) Trodde kanskje jeg måtte vente til jeg kom til England, eller bestille på nett, men hvis det er mulig å kjøpe i app store så skal jeg jammen ta å gjøre det sporenstreks! Gleder meg :)
    Ha en super dag! :)
    -Vera, Fold you so!

    SvarSlett
  7. Så utrolig kult!
    Alltid moro med papir :)
    Her flyter papir overalt, men det er jo gøy da :)

    Ha en videre deilig ny dag og ny måned! MAAIII!!!!
    Nå satser vi på at sol og varme kan tine opp våre forfrosne kropper!

    Klem fra Tove, FjordBy

    SvarSlett
  8. Så stilig! Gratulerer med fint bidrag! :)
    Ha en fin 1 mai! :) Nå er vi klar for vår ikke sant?
    Klem

    SvarSlett
  9. Så stas og så gøy!
    Håper fridagen har vært flott!
    Klem

    SvarSlett
  10. Åh så gøy! Gratulerer så mye med bilde i bla:)

    Ønsker deg en fortsatt fin uke!
    Klem fra
    Lotta

    SvarSlett
  11. Det var så moro å bli spurt om dette! Og enda morsommere var det da jeg fikk se at du også hadde blitt spurt :)
    Side om side i et britisk magasin, det er ikke hver dag ;)
    Håper dere har hatt en fin fridag!! Stor klem!

    SvarSlett
  12. For en lykke å få oppleve noe sånt. Må jo gratulere :-) Skjønner godt de ville ha med ideen din, flotte er de! God kveld til deg. Klem fra Monica.

    SvarSlett
  13. Lovely decorated tables and thanks for introducing me to a wonderful looking new magazine. Great to meet you and looking forward to following your blog too. xx

    SvarSlett
  14. God formuddag trine!:-)

    Puh, endelig tid til en kjærkommen bloggrunde- da er du selvfølgelig et fast stoppested:-) Det var så moro å se dette på instagram, ble skikkelig stolt over å "kjenne" deg, tihi. Stas å bli anerkjent for ting man har laget selv. Og bordene er jo bare fantastisk fine, helt etter min smak.

    Her har vi hatt en rolig start på dagen og barna er nettopp levert i barnehagen. Fint!

    Ha en strålende dag Trine!

    Smil og klemmer

    SvarSlett

Kommentarer gjør meg glad!

Hvis du har et spørsmål, prøver jeg å besvare det under kommentaren din.