søndag 21. april 2013

Steiner

Christine Sveen er en dame jeg beundrer. Ikke bare fordi hun har utrolig god smak når det gjelder interiør, men også fordi hun er en av de få som har tort å ta steget for å satse på drømmen sin. Resultatet av talentet til Christine er Sne design.


Christine designer plakater, oppbevaringskasser, matbokser og de fineste tekstilprodukter til barn, og nå har hun beveget seg inn mot produkter til voksne også. Som for eksempel denne fine bordskåneren. Jeg har en svakhet for steiner (da jeg var liten hadde jeg bæreposer fulle av stein i kjelleren!), så denne passet midt i blinken her hjemme.

Bordskåneren er laget i 100 % merinoull, og den er veldig fleksibel når det gjelder formen. Om det er rund kjele eller avlang form den skal ligge under, så er det bare å dandere steinene slik at den passer.


Hos oss har bordskåneren fått sin egen plass å henge når den ikke er i bruk. Så dekorativ og fin!


Det er søndag, og helgen er straks over. Denne helgen har vært så fin. Mannen min tok meg nemlig med på overraskelsestur til Oslo i går, hvor vi spiste nydelig middag på restaurant, fikk sett operahuset (det var på tide!) og overnattet på hotell. Det er luksus for småbarnsforeldre det! Resten av dagen i dag har gått med på å ordne og fikse i hagen. Vi har ladet litt opp og er klare for en ny uke. :)

Sponset produkt

28 kommentarer:

  1. For en nydelig sak! Denne var jo rett og slett lekker! :)

    Fortsatt fin søndag til deg

    SvarSlett
  2. Så fin og smart denne var!
    Og fin også når den ikke er i bruk :)
    God søndagskveld Trine!

    SvarSlett
  3. Så fin den var!! :) Likte veldig godt at en kunne variere formen på den! Herlig!! Så godt å bli overasket da!! :)
    Fin ny uke til deg!
    Klem

    SvarSlett
  4. Kjempefin!! Enda en ting å føye til ønskelisten:)
    Fin fin uke til deg:)

    Annelise

    SvarSlett
  5. jeg også elsker steiner
    og slike ullvarianter som imiterer stein
    tøft at Sne design har laget sin versjon - kjempefin!

    høres ut som du har hatt flott helg
    beste hilsener fra
    Åpent^hus

    SvarSlett
  6. Åh det låter som en fin fin helg! Det måste vara skönt att komma ifrån ibland. Vilken fin sten dekoration. Jag ska gå in och kika på designern. Och den passar väldigt bra in hos er! :-)

    Önskar dig en fin ny vecka som kommer!
    Kram Petra

    SvarSlett
  7. Så fin den var!!
    passet godt som pynt på veggen også :)
    Hørtes ut som en deilig helg. Håper uka blir like fin :)

    SvarSlett
  8. sne design har jo så mye fint, og nå denne lekre bordskåneren. Også så genialt at den kan henge til pynt når den ikke er i bruk :D

    SvarSlett
  9. Så utrulig fin den var,likte den kjempegodt:)
    Fine ny veke til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  10. Heisan Trine
    Fin bordskåner, jeg liker grått.
    Nei, du har aldri vært retro-retro som du skrev til meg. Enig at det er mye grafiske fine møstre for tiden, og det er vel disse litt strammere mønstrene som har fenglset meg mer i det siste.
    Synd du ikke blir med til København, Trine! Det hadde vært veldig koselig å hatt deg med i hurven der også.
    Men det går som regel flere tog...
    Fin ny uke til deg!
    Klemmer fra Kaspara

    SvarSlett
  11. Hørtes ut som en fantastisk helg! Håper den gode følelsen fortsetter langt inn i neste uke også! :)
    Klem fra Carina

    SvarSlett
  12. Så flott! Den likte jeg veldig godt!
    Ønsker deg en flott ny uke!

    Klem

    SvarSlett
  13. Denne er kjempefin, og hun har virkelig mange flotte produkter. Av og til skulle jeg ønske jeg var like vågal. Men hos meg stopper det som regel med idèene. hehe

    SvarSlett
  14. Den er kjempefin!!
    Flink dame ♥

    SvarSlett
  15. Så nydelig! Blir så imponert over sånne som tør og satse og får det til. Sånne får man også lyst til å handle av. Takk for tips, må sjekke opp denne dama

    SvarSlett
  16. Ja, virkelig!
    Den var flott:)
    vant gavekort hos snedesign, og frøken dings er storfornøyd med herlig sengetøy!
    ønsker deg fin start på uka:)
    klem nina

    SvarSlett
  17. Så kul!! Hun har virkelig mye fint!

    Så deilig med hubby-helg :-) Vel fortjent!

    Du, hvor har du kjøpt den papirposen igjen?

    SvarSlett
    Svar
    1. Posen har jeg kjøpt her: http://boutique.be-poles.com/index.php

      Slett
  18. lekker bordskåner, og hun har virkelig masse fint.

    SvarSlett
  19. Å, så heldig du var med avslapningstur da! Er det noe vi småbarnsforeldre trenger innimellom, så er det vel litt fri? Jeg har vært hjemme med minsten i dag, da mannen måtte jobbe litt, men i morgen er det jobb i gjen! Deilig det og ;) Så utrolig fin den var, den bordskåneren! Og så fint det var å henge den opp! Smartingen ;)

    Du - skal du være med NIB til København eller...?

    klem!

    SvarSlett
  20. For en fin bordskåner! :)
    Kjempegøy at dere har funnet en dekorativ plass til den når den ikke er i bruk..

    Ha en fin uke!
    Klem fra Heidi

    SvarSlett
  21. OH, så fina! Helt underbara yllestenar! :)

    SvarSlett
  22. Wow. Den. Var. Lekker. Digget den! Så vakre toner, og så utrolig lurt å kunne bruke den som veggpynt også!

    SvarSlett
  23. Fineste bordskåneren ever :) Ønsker meg:)

    Fin kveld til deg!
    Klem fra
    Lotta

    SvarSlett
  24. Utrolig stilig, på bord og på vegg ;-) Herlig med en kveld i Oslo for å pleie forholdet. Da er det bare å ønske deg en fiin mandag :-) Klem fra Monica.

    SvarSlett

Kommentarer gjør meg glad!

Hvis du har et spørsmål, prøver jeg å besvare det under kommentaren din.