søndag 7. april 2013

Traner og hylle


Fine traner brettet i papir av flinke Tove med bloggen Fjordby henger nå og svever fra taket over sofakroken vår. Tusen takk, Tove! De passet perfekt inn i fargene her hjemme, og de er så dekorative der de henger.



På veggen i sofakroken vår har en String Pocket også kommet opp. String er og blir en favoritt, og jeg kunne tenke meg slike på soverommene også. Spare, spare... 


Det "stringente" er visst blitt en rød tråd i stua vår det nå. Denne hylla på veggen over sofaen, String-hylla på veggen i den andre delen av stua, loppehylla ved siden av peisen, bena til sofabordet, Kubus-lysestakene, magasinholderen og ikke minst bena til Eames-stolene våre. Klare, rene linjer - akkurat slik vi liker det. :)

Ha en fin ny uke alle!

16 kommentarer:

  1. Stringhyller er så lekre, heldige deg.
    Lekkert med tranene som svever i rommet.

    Fin ny uke til deg!
    - AC

    SvarSlett
  2. Sparer og sparer her også, ønskelisten er bare sååå lang:)

    Fine bilder, herlige de fuglene:)
    Fin uke til deg, klem fra fjellheimen:)

    SvarSlett
  3. Ah...du har det jo så fint!! Finfin hylle, jeg har kopien fra Ikea enn så lenge ;-) klem

    SvarSlett
  4. Heisan Trine
    Nydelige bilder og som deg er jeg heldig å ha fått blitt matmor for fine traner fra Tove.
    Glad ny uke til deg!
    Klemmer fra Kaspara

    SvarSlett
  5. LOVE string ♥
    Og så herlig med tranene fra taket:))
    Fiiint hos deg Trine:)

    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  6. Åh - så herlig å få den opp på veggen! Nydelige fulger også - koselig med pakke i posten! Jeg digger loppehylla, og på jakt etter noe lignende selv. Ønsker deg en frisk start på uka!

    SvarSlett
  7. Eg har tenkt at sånne må eg læra meg å bretta, nå vil eg iallefall læra det. Kjempefint:)

    SvarSlett
  8. Så fine fugler! Og ikke minst fine hyller :-)

    SvarSlett
  9. Så utrulig vakre fugler,eg elsker fugler i alle varianter så dette var heilt min smak:)
    Kjempefine den stringhylla di og:)

    Fine ny veke til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  10. Nå svever de lykkelig rundt hos deg, ikke vanskelig å se at de stortrives hos sin nye matmor :) Sammen med String blir det jo enda mer letthet, herlig!

    Ha en videre strååålende dag der nede i sydligere strøk!
    Klem :)

    SvarSlett
  11. Så fint med svevende traner ved Stringhyllen, var så heldig å vinne slike jeg også :-)

    Takk for gode ord om kjøkkenet vårt, ser at du lurte på hvor innredningen var fra. Den er fra Kvik, det samme er benkeplaten som er laget i et matriale som heter Kvik-Core. Jeg er veldig fornøyd både med skap og benkeplate!

    Ha en fin tirsdag videre!

    SvarSlett
  12. Morsomt!
    Sitter her og bretter (øver på) traner!
    Tenkte jeg skulle henge de opp i greinen vår i stuen, og kanskje lage en uro til lillebror som kommer om noen uker.
    Men jeg har brukt innpakningspapir, og det er for tynt. Må nok ta meg en tur på Panduro i morgen:-)

    Det var nydelig med tranene hengende slik bildet ditt viser!

    Klem

    SvarSlett
  13. Akkurat sånn som vi liker det ja! :)
    Det blit definitivt en stringhylle på meg også i løpet av ikke altfor lang tid! ;)
    En fortsatt fin uke til deg, Trine!
    Klem fra Carina

    SvarSlett
  14. Så nydelige! Fugler er en svakhet hos meg, så disse fikk hjertet til å hoppe et ekstra hopp ♥

    SvarSlett

Kommentarer gjør meg glad!

Hvis du har et spørsmål, prøver jeg å besvare det under kommentaren din.