tirsdag 2. april 2013

Velkommen vår!



Påskeferien er over, og april er i gang. Jeg har hatt en kjedelig start på april med en kraftig forkjølelse og har derfor oppholdt meg innendørs de siste dagene, men det hindrer meg i hvert fall ikke i å drømme om våren som er i anmarsj. Bildene jeg viser i dag er fra Menu. Jeg falt totalt for stylingen i det første. Å, som jeg gleder meg til sol og sommer! Det nederste bildet viser et nytt produkt, Fire Bucket, som gjerne kan få plass på verandaen vår i sommer. Knallfin form! Den kan fungere som enten blomsterpotte eller som "ildbøtte", alt etter om man har brenneren i eller ikke. Ja takk, begge deler.

Ha en forsatt fin uke! Og velkommen til de nye følgerne mine!

17 kommentarer:

  1. Flotte tips til sommerens herlige dager :o) Legger meg til som følger av den flotte bloggen din og gleder meg til å bli bedre kjent med den :o)Ha en strålende tirsdag! Klem fra Nina

    SvarSlett
  2. Å, ja! Det øverste bildet var virkelig nydelig!
    Tror kanskje det var mest roen i bildet som fristet;)
    ønsker deg en finfin tirsdag:)
    klem nina

    SvarSlett
  3. Så lekkert! Kan virkelig glede seg til varmere vær av det øverste bildet ja

    SvarSlett
  4. Fysj, bort med den dumme forskjølelsen:-/ Håper du føler deg bedre! Og at påsken har vært fin.

    Nyyydelig bilde øverst her, skikkelig vårfølelse!

    Klemmer til deg og god bedring!

    SvarSlett
  5. Heisan Trine
    Nydelig det første bildet, enig med deg! Og JA til vår, sol og varme! Sola skinner her hver dag nå men det er litt kaldt. Allikevel vi får være superglade for solfylte dager! Håper du er på bedringens vei, ikke moro å være syk!
    Klemmer fra Kaspara

    SvarSlett
  6. Superstilig! Og det øverste bildet gav meg virkelig vårfølelse og nå lengter jeg skikkelig etter sol og sommer! :)
    Håper forkjølelsen gir seg snart, god bedring!! :)
    Klem

    SvarSlett
  7. God bedring frøken!
    Host og hark her også.. andre runde på 2 uker.. så kansje jeg ikke var helt frisk likevel... ;)
    Varmer meg en kopp med ingefær og honning, og satser på at det går seg til...

    Sees vi kanskje på Skeidar på torsdag?

    SvarSlett
  8. Åh, det øverste bildet får meg også til å lengte... Akkurat sånn vil jeg ha det i sommer!

    SvarSlett
  9. Herlig stemningsbilde ja! :)
    God bedring til deg og en fin, ny uke!
    Klem fra Carina

    SvarSlett
  10. Åh for noen herlige bilder og produkter. Menu har skjønt det. Og tusen takk for gode tips til Kjøben. Må sjekkes ut!
    Håper forskjølelsen slipper taket og at formen er stigende!

    SvarSlett
  11. Åh, enig! Herlig styling :-) Eg får Danmark vibber med ein gong, skjønt på Jærstrendene som eg har i umiddelbar nærhet har me absolutt muligheten til å få samme stemningen. Håper du er i betre form no!

    Klem Eli

    SvarSlett
  12. Fantastisk styling ja!!
    SOM jeg gleder meg til sommer ♥

    Masse god bedring til deg, kan ikke være syk i fiiinværet vel:))

    SvarSlett
  13. Enig, nå er det på tide med full vår! Men jeg er strengt tatt ganske fornøyd jeg, syns det er mildt når jeg drar på jobb, og sol og varmt når jeg kommer hjem igjen.. nå må det bare holde seg!

    du- suppa var knallgod, her er oppskriften: http://trinesmatblogg.no/2012/04/30/potet-og-purresuppe-med-sprostekt-bacon/

    klem Kristine

    SvarSlett
  14. Åh, så läcker bricka i den första bilden. En sådan tror jag att jag måste, MÅSTE, ha för att bära ut godsaker till altanen i sommar :)

    Kramar

    SvarSlett
  15. er så utrolig klar for våren nå og det første bildet var bare lekkert. ser frem til varmere vær og mindre klær.

    SvarSlett
  16. Likte ildbrenneren veldig godt - hadde vært flott til lange sommerkvelder på verandaen!

    God helg fra
    Mrs. Monday

    SvarSlett
  17. Endelig fikk jeg tittet innom deg! Takk dine besøk og fine ord:)

    Jeg er sååå klar for vår!! :D

    Ønsker deg en strålende ny uke!

    SvarSlett

Kommentarer gjør meg glad!

Hvis du har et spørsmål, prøver jeg å besvare det under kommentaren din.