fredag 31. mai 2013

Dansk inspirasjon



For et fantastisk fint hus! Jeg elsker fargene og materialene som er brukt her. Huset er selvfølgelig dansk. Danmark har virkelig alt altså. Møbeldesign, arkitektur, fine byer, hyggelige mennesker og god mat. Jeg blir aldri lei av det landet. Og akkurat nå sitter jeg hjemme og tenker på de heldige bloggerne som er i København denne helgen. Det passet dessverre ikke for meg å bli med på denne turen, så jeg får kose meg med litt dansk inspirasjon i stedet. Mager trøst... :) 

13 kommentarer:

  1. Kjempeflotte bilder:-) in love<3

    Ha ei fin helg!
    Klem Siv Mette

    SvarSlett
  2. Enig, Danmark er en klar favoritt her også.
    Skulle gjerne vært i Køben nå jeg også, men vi får ta det igjen siden Trine:-)

    SvarSlett
  3. Danskene har mye lekkert- kan absolutt bli inspirert ja;) Får håpe det kommer flere turer- vi skal en liten tur til sverige neste uke- 1 overnatting- og da fikk vi rom på et designhotell- så det får bli min egen lille bloggbliss;) Håper du får en fin helg;)

    SvarSlett
  4. Ja danskene kan virkelig interiør. Fin inspirasjon, mye der som kan få flytte rett inn i huset mitt hihi. Herlig fredagskveld til deg.

    SvarSlett
  5. Helt etter mitt hjerte ♥ Så lekkert!!
    Jeg er og veldig misunnelig på bloggbliss-girlsa, tipper de koooser seg:)

    Pakken kom i posten i dag, tusen takk, såååå fine!!
    Må bare få kjøpt med rammer nå;)

    SvarSlett
  6. Kjempefine bilder, disse så jeg også i Boligmagasinet. Og helt enig, København er toppen. Jeg gikk glipp av Blog Bliss denne helgen, er "gressenke" mens mannen er på jobbreise. Men har allerede booket ferietur til Køben i juli, så jeg skal ikke klage :) God helg! Klem

    SvarSlett
  7. Disse bildene liker jeg og så godt! Jeg har faktisk klypt de ut fra et av mine interiørblader og hengt de på veggen på kontoret for ren inspirasjon! Vi har nok litt lik smak;) Jeg er en liten skapdanske selv;)! God helg til søte deg!
    Klem Monica

    SvarSlett
  8. For en drøm!!!
    Den stua... Akkurat slik drømmer jeg om... Kanskje jeg kan få kjellerstua slik? Da flytter jeg ned dit og kommer ikke mere opp ;)

    Ha en videre deilig helg, og JUNI!!
    *sjokk*
    Hvor ble mai av??
    Klemmer :)

    SvarSlett
  9. Kjempefint hjem! Som sikkert burde inspirere meg, men akkurat i dag ble jeg faktisk litt sutrete av å se bildene, litt sånn barnslig: "Åh, hvorfor ser det aldri fint og ryddig ut hjemme hos oss..?" ;) Men det går øyeblikkelig over, for trikset er bare å finne noe å fokusere på, som en skål med chips, en sjokolade og en god bok. Vips, er alt idyll igjen... Elsker lørdager. Hihi:)

    Fin lørdag til deg - selv om den ikke finner sted i Køben... :)

    SvarSlett
  10. Wooooow!! Nå ble jeg helt forelska! Superfine bilder! Jeg kjenner igjen flere produkter og møbler som jeg selv har i min stue, men hvorfor ser ikke min like fresh ut? Jeg har svært lenge ønsket meg en hylle bak sofaen i høyde med den som jeg kan sette ting på, slik som på bildet. Men har ikke funnet noe som egner seg, og som er like langt som sofaen. Noen tips? Det beste er sikkert å få en hylle custom-made, men det blir jo fort litt for mye styr, ser jeg for meg. :) I mellomtiden får jeg bare drømme! :)

    SvarSlett
  11. Oh, ja dette var helt i min gate også :) Synd du ikke fikk vært med til Køben, men neste år satser jeg på at både du og jeg er med til neste destinasjon! :)

    SvarSlett

Kommentarer gjør meg glad!

Hvis du har et spørsmål, prøver jeg å besvare det under kommentaren din.