onsdag 8. mai 2013

Give away: Lady and the Kids


Lyst til å vinne en skikkelig gavepakke fra Lady and the kids?
De sponser en finfin premie som består av en Scandinavia-plakat i gult og en plakat 
med et herlig sitat av Elizabeth Taylor. I tillegg får vinneren tre kule postkort.


Reglene er som følger:

- 1 lodd for kommentar
- 1 lodd for å dele konkurransen på egen blogg eller på Facebook
(bruk det første bildet i dette innlegget)
- 1 lodd for å like Lady and the kids på Facebook
- 1 lodd for å like Lady and the kids på Instagram (@ladyandthekids)

Dette blir totalt 4 lodd. Skriv i kommentaren hvor mange lodd du tar.
Trekning blir lørdag 25. mai.


Lykke til! ☺

This give away is for Norwegian readers only.

75 kommentarer:

  1. Jeg prøver lykken med 2 lodd :-)

    Fin onsdag til deg!
    Klem Lene

    SvarSlett
  2. Hei:)
    Så fin premie:) Jeg vil være med og trekker full pott:)
    Bli gjerne med på min GIVE AWAY inne på min blogg hvis du har lyst...

    Fin fin dag til deg:)
    Annelise

    SvarSlett
  3. hei,
    slenger meg med.
    1 lodd!
    ha en fin dag, - her skinner solen.
    mvh TOVE

    SvarSlett
  4. Så fine plakater. Jeg vil gjerne være med på trekning!
    3 lodd på meg :)

    annikensloreid@gmail.com

    SvarSlett
  5. Så fiiine:))
    tre lykkelodd denne veien.

    Ha en fin dag ♥

    SvarSlett
  6. 2 lodd på meg...deler på facebook:)
    fin vårdag til deg!

    SvarSlett
  7. Så fiiin, digger det gule skandinavia kartet.
    Jeg prøver lykken og trekker meg 3 lodd.

    SvarSlett
  8. Så utrulig fin :)

    Jeg tar tre lykkelodd!

    Mvh Torunn (brandvold84@hotmail.com)

    SvarSlett
  9. For en glede, disse er jo så nydelige. 3 lodd fra meg!
    Ha en fin dag,

    SvarSlett
  10. Jeg prøver med et lodd :)

    SvarSlett
  11. Så utrulig fine:)
    Eg tar 3 lodd!
    Fineste dagen til deg!
    God klem fra Lillian

    SvarSlett
  12. Åååå JA!!!
    Vær så snill kjære vinnerlykke og blås min vei!
    Mye bedre om du kunne blåse min vei fremfor all motvinden på sykkelturen til å fra jobb!
    Så jeg trekker 3 lodd og X fingre, tær og alt jeg har!

    Deilig solklem fra Bartebyen!

    SvarSlett
  13. flotte ting
    jeg er GJERNE med
    2 flotte lodd på meg

    stor klem fra
    Åpent^hus

    SvarSlett
  14. Kjempe flott premie. Jeg slenger meg med og trekker 2 lodd.
    klem Pantonejane

    SvarSlett
  15. Jeg er med....
    Veldig flotte ting,
    1 lodd på meg..

    Hilsen Renata
    morogde4ungene@hotmail.no

    SvarSlett
  16. Trekker med meg tre lykkelodd :) Ønsker deg en fin dag!

    SvarSlett
  17. Jeg blir gjerne med. 3 lodd, tusen takk. Krysser fingrene.

    SvarSlett
  18. Gult er kult!

    4 lodd til meg :)

    mari_gull(at)yahoo.no

    SvarSlett
  19. Hei på deg!

    3 lodd på meg! (har ikke instagram..)

    Blir ikke noe København på meg heller. Syns det ble litt mye penger, og for å være helt ærlig vil jeg helst være sammen med gutta mine i helgene ;) er nok litt kjedelig gitt, hihi..

    Vi har mojito-onsdag igjen, tjoho!
    Håper du har en fin kveld!

    klem

    SvarSlett
  20. Hei!
    Så fin premie! Jeg blir gjerne med og tar to lodd! ;)
    Fin kveld og fridag ønskes deg!
    Klem <3

    SvarSlett
  21. Hei :)

    Flotte produkt, så dette må jeg være med på.
    Da tar jeg 4 lodd.

    Synnøve :)

    SvarSlett
  22. Så stilige de var. Jeg tar ett lodd i første omgang, så håper jeg det er lykkeloddet :)
    Ha en strålende fridag!

    SvarSlett
  23. Dette må jeg jo bare være med på :) Har delt på FB og følger på Instagram :)

    SvarSlett
  24. 1 lodd til meg.
    Beste helsing Helene (mail: eneleh79@hotmail.com)

    SvarSlett
  25. 1 lodd på meg!

    Krysser fingrene :)

    toneelin81@hotmail.com

    SvarSlett
  26. Full pot til meg 4 lodd, hadde vært kjempe fint med dette i stua i Danmark:)

    SvarSlett
  27. 3 lodd på meg! :)

    fin torsdag til deg!
    Klem

    SvarSlett
  28. Eg tar 4 lykkelodd!!!

    Helsing frå Solveig HH

    SvarSlett
  29. Skikkelig fine print. Jeg tar to lodd (lenker på blogg)

    Klem

    SvarSlett
  30. Jeg trekker 2 lodd (IG) :) Tvitvi.

    SvarSlett
  31. Ojojojoj! Jeg vil veldig gjerne være med i trekningen, her var det mye flott! Tre lodd til meg. Ha en fortsatt fin mai måned. Vennlig hilsen Pia. pia_sofi@hotmail.com

    SvarSlett
  32. Trekker tre lodd!
    Ida Lind
    urettferdig(ætt)live.com

    SvarSlett
  33. 1 lodd her :-)
    iselinkonkurranse@hotmail.com

    SvarSlett
  34. Åå. Jeg ønsker meg kartet av Norden! Helt nydelig! :-) Jeg tar 2 lodd jeg, for kommentar og liker på facebook.

    Klem fra Monica.

    SvarSlett
  35. Hei!
    Jeg tar 1 lodd :)

    i_Sen3@yahoo.no

    SvarSlett
  36. Jeg er med, ett lykkelodd til meg :)

    SvarSlett
  37. Blir gjerne med :)

    elisabethbergstol@hotmail.com

    SvarSlett
  38. I love it! 4 lodd :) God helg!:)

    SvarSlett
  39. Det sitatet der likte eg! 1 lodd på meg :-)

    SvarSlett
  40. Kartet var så kult, og jeg er gjerne med!
    Tar 1 lykkelodd :)
    Ha en fin helg.

    SvarSlett
  41. Tøff giveaway, jeg vil gjerne delta. Kommentar her og liker på Instagram, to lodd det da:-)

    SvarSlett
  42. Kjempefin premie så dette er noe å håpe for nyhuset! Jeg går all in med 4 lodd og krysser fingrene!
    God helg!
    Lina

    SvarSlett
  43. Jeg vil gjerne ha 2 lodd :D

    Klem Karianne

    SvarSlett
  44. Artig og "frisk" plakat :-)
    Jeg deltar med 3 lodd jeg :-)

    Klem, Lisa

    SvarSlett
  45. Ojojoj, kul gevinst.
    Jeg trekker 2 lykkelodd, og vil samtidig ønske deg en nyyydelig mai.

    SvarSlett
  46. Jeg er med og tar 4 lykkelodd. Delt på facebook og liker og følger!

    Klem fra Hilde

    SvarSlett
    Svar
    1. Har forresten konkurranse jeg også nå om du vil være med :)

      Slett
  47. Kult bilde i gult!
    Tar gjerne eit lodd og håper det er det rette ;) Då vlir det nytt bilde på veggen til karen som får seg nytt rom no :)

    Gina

    SvarSlett
  48. Hei!

    Utrolig stilig give away!
    Jeg prøver lykken med 3 lodd:-)

    Klem Anne/ mine fiine

    SvarSlett
  49. Satser på vinnerloddet ... kule plakater ;.)

    SvarSlett
  50. Hei Trine! Kjempefin og inspirerende blogg du har, følger med deg vet du;) Det gule blide var vare kjempefint, jeg prøver lykken 1 lodd til meg. Mvh Kaja

    kaja-77@hotmail.com

    SvarSlett
  51. lisebjerka@hotmail.com13. mai 2013 kl. 04:35

    Jeg er med :D

    SvarSlett
  52. KUL!
    Tar ett lodd:)
    Hilsen
    gledeoverlivet@hotmail.no

    SvarSlett
  53. Liker sitatet av Elizabeth Taylor!:D
    Jeg prøver meg med 1 lykkelodd:)

    SvarSlett
  54. Tar to lodd:-)
    Elsker bloggen din.-)

    Anne Marte B

    SvarSlett
  55. To lodd på meg! Lett! :D
    Jeg følger herved @ladyandthekids på Instagram. :)

    SvarSlett
  56. Hei hei
    Jeg trekker 2 lykkelodd jeg. Følger av blogg, og link til give away på blogge min.

    Har give away på bloggen min også, bli gjerne med!

    Klem fra Christine

    SvarSlett
  57. Prøver lykken med 2 lodd:)

    SvarSlett
  58. Jeg tar tre lodd :-)

    Hilsen Marit (marit.heum@gmail.com)

    SvarSlett
  59. Så utrlig stilig!! :) Jeg hiver meg med og håper på det beste! Krysser fingrene ;)

    Stor klem fra Lite hi / litehiblogg@gmail.com

    SvarSlett
  60. Jeg tar 1 lodd :)

    Hilsen Katrine Helle
    katrine_helle_8@hotmail.com

    SvarSlett
  61. Tar fire lykkelodd og ønsker meg veeeeldig :)

    Mvh. Camilla camomille84@yahoo.no

    SvarSlett
  62. Tre lodd på meg - håper på vinnerlykke! :-)

    SvarSlett
  63. Kjempeflotte premier - 4 lodd til meg
    og krysser fingrene:)

    Klem Marianne

    SvarSlett
  64. Jeg vil gjerne være med i konkurransen, 2 lodd til meg takk :)

    sandvikragni@gmail.com

    SvarSlett
  65. Oi, hadde ikke fått med meg denne...
    1 lodd på meg:)
    klem nina

    SvarSlett
  66. Oppdaget bloggen din i dag - helt etter min smak! :) 4 lodd på meg ;)

    SvarSlett
  67. 1 lodd på meg :) tina.sves@gmail.com

    SvarSlett
  68. Liker på facebook og tar 2 lodd! :)
    zuperman_93(ætt)hotmail.com

    SvarSlett

Kommentarer gjør meg glad!

Hvis du har et spørsmål, prøver jeg å besvare det under kommentaren din.