torsdag 9. mai 2013

| happy |


Da jeg leste denne månedens utgave av BoligPluss fikk jeg meg en hyggelig overraskelse. Flinke Stine viser sin tolkning av denne månedens utfordring i bladet, "Ta sommeren inn". Nydelige bilder med de fineste pasteller. Og jammen er et putetrekk som Stine har fått av meg med på et av bildene. Og i tillegg står det i bildeteksten at det er laget av meg. Da jeg leste det, ble jeg så glad. Happy happy! Veldig stas å bli nevnt i et interiørblad og ikke minst når det er dyktige Stine som gjør det. Tusen takk, Stine :)

Stine har et utrolig fint hjem som jeg har fått gleden av å besøke et par ganger. Her kan du se noen bilder jeg tok hos henne i fjor. 

Ha en fin fridag alle! Mai er generøs med ekstra fridager, deilig! :)

11 kommentarer:

  1. Så gøy. Det må jeg plukke med meg. Kombinasjonen dine syferdigheter og Stines bilder og interiør er jo flotters.
    Ha en fin dag :)

    SvarSlett
  2. Veldig koselig repotasje om Stine:)
    Gøy at puten din var med. Ha en fin fridag i dag!

    SvarSlett
  3. Du syr jo så fine puter at det skulle bare mangle at du ble nevnt! ;) Ha en fin fridag du også!! :)
    Klem

    SvarSlett
  4. Hei Trine
    Da gleder jeg meg VELDIG til nyeste Bolig Pluss! Bildene ser helt nydelige ut utfra innlegget ditt og så gøy at Høytrykkspute er med.
    Glad himmelsprett til deg!
    Klem fra Kaspara

    SvarSlett
  5. Nydelig sommerpute! og den kom virkelig til sin rett i Stines hjem:) kjenner følelsen; stas å bli nevnt i et interiørblad;)
    ønsker deg en finfin fridag!
    klem nina

    SvarSlett
  6. Det er stas å bli nevnt og så er jo dine puter så fine og:)
    Å komme i et interiørblad er jo knall og,flott heim Stine har!
    Ein fine dag til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  7. Det er stas:)
    Herlige bilder fra flinkeste Stine ♥

    Ha en fin dag:=)

    SvarSlett
  8. Tusen takk, Trinemor :)
    Og takk for veldig koselig kommentarer over her også :)
    ❤ ❤ ❤

    SvarSlett
  9. STAS!
    Du syr jo fantastisk fine puter da!!
    Veldig godt med noen ekstra fri dag nå:)
    Gode dager til deg :)
    Klem Carina

    SvarSlett
  10. Så koselig! Du er ei dyktig dame ja! :)
    Ønsker deg ei riktig god helg! Spennende prosjekt dere holder på med!
    Klem fra Carina

    SvarSlett
  11. Så kjekt!!
    Putene dine ser fantastiske ut! Nå må jeg titte i bladet igjen og se etter;)

    Ønsker deg en finfin dag
    klem Tonje

    SvarSlett

Kommentarer gjør meg glad!

Hvis du har et spørsmål, prøver jeg å besvare det under kommentaren din.