lørdag 22. juni 2013

Dot


Selv om kalenderen sier juni skal man ikke kimse av nytten av et ullpledd. Dagen i dag har vært regnfull og grå. Det har i grunnen ikke vært kaldt, men har man kjøpt seg et så fint pledd, så må man jo bruke det også. ;) Pleddet er fra Rosenberg Cph og jeg har kjøpt det fra Keiserens nye trær. De serviceinnstilte keiserne tok inn dette merket etter at jeg tipset dem om det. Jeg falt jo pladask for dette teppet for en liten stund siden. Og det oppfylte definitivt forventningene! Anbefales!

I dag har jeg har kost meg med å lese om Toscana. Vi skal feriere i to uker i nærheten av Lucca i sommer, og jeg gleder meg veldig! Kom gjerne med tips hvis det er noen som har vært der.

Fortsatt fin helg, folkens!

13 kommentarer:

  1. Nydelig teppe!
    Ja, de gutta altså :)

    Så deilig med tur til Italia!
    Fin søndag Trine!

    Siw

    SvarSlett
  2. Så herlig teppe,bare elsker den fargen:))
    Spennende med Italia tur!
    Ha ein fortsatt fin helg:)
    Klemz..

    SvarSlett
  3. Nydelig teppe, det så virkelig deilig ut å tulle seg inn i. God ferie, vår er akkurat stater vi skal kose oss noen uker i Kroatia som er blitt vårt sommerparadis.

    God sommer!!!

    Klem Annfid

    SvarSlett
  4. Heisan Trine
    Nydelig farge og prikker, ja det er jeg litt smågal etter.
    Jeg har som deg krøpet innunder pledd flere ganger i det siste og i dag regner det ned her på Sankt Hans-aften. Nå tror jeg at det er meldt bedre vær til kvelden og forhåpentligvis blir det grilling og kos nede i vannkanten hos noen venners hytte.
    Glade junidager til deg, Trine!
    Klem fra Kaspara

    SvarSlett
  5. Jeg er forelsket i det nye teppet ditt, det er nyyyyydelig :D

    SvarSlett
  6. Det er så nydelig dette teppet, og fargene passer perfekt i stuen din!
    Ønsker meg:)
    Toscana ja..*drømme*..Tar gjerne imot litt tips jeg også:)
    God tur!

    SvarSlett
  7. Å, takk for tipset! Jeg visste ikke at det var å få tak i her i landet. Nå har jeg bestilt det og gleder meg vilt.

    SvarSlett
  8. Pledd er deilig hele året, jeg er totalt avhengig! :) Nydelig farge og prikker er alltid lekkert!

    SvarSlett
  9. Kjempe nydelig teppe, og ja man trenger virkelig et godt pledd innimellom på sommeren også.
    Toscana og Lucca hørtes kjempe deilig ut. Aldri vært der selv, men har veldig lyst til å reise dit engang.
    Ha en fin dag.
    klem Pantonejane

    SvarSlett
  10. Toscana er herlig! Å bare nyte landskapet må være mitt tips nr 1 :)

    SvarSlett
  11. Ah, nydelig teppe! Jeg har spurt Keiserne pent om de ikke kan ta inn cross-blanket fra Pia Wallén, jeg....

    SvarSlett
  12. Ah, gled deg til Lucca! Utrolig sjarmerende by, jeg har vært der 2 ganger og skal tilbake i september og gifte meg der!!!

    Byen er nydelig, og fantastisk å spasere rundt byen oppe på den 4 km lange bymuren. Ellers er det mye godt å spise og koselige smug og gater. Lucca er også en flott base til å både reise til stranda, men også til f.eks Firenze, Sienna etc.

    Vil også anbefale olivenolje fra denne gården, uuuutrolig god! Og her kan du også få vin og olivenolje smaking. De har også nydelig honning! http://www.fattoriadifubbiano.it/index.html

    God tur!

    SvarSlett
  13. For et nydelig teppe, ønsker meg...:)

    SvarSlett

Kommentarer gjør meg glad!

Hvis du har et spørsmål, prøver jeg å besvare det under kommentaren din.