torsdag 8. august 2013

#tastundentilbake #jentekveld #ikea

I går kveld var jeg på bloggtreff i anledning lansering av årets IKEA-katalog. 
Bloggtreffet var et samarbeid mellom IKEA og NIB,
og som alltid når en gjeng interiørbloggere treffes, ble det veldig hyggelig!

Bilde lånt av IKEA
Treffet var på Grønland i Oslo, og IKEA-teamet hadde gjort en flott jobb med 
å innrede et stort studio som en leilighet med flere forskjellige rom.

Bilde lånt av IKEA
Det ble skravlings (her med NIB-Ann Helen og Myke minutter), vin i glasset og god mat.


 Og det ble hopping i senga med Stine. :)
(Bildet er frekt og freidig lånt av Lenes instagramkonto uten tillatelse, men forhåpentligvis med tilgivelse.)

Takk til IKEA og NIB for at dere arrangerte det hyggelige treffet!
Her kan dere lese mer om treffet.

(I dag burde jeg egentlig ha laget et "stuepike"-innlegg, men som mange har sett på Instagram, har det foregått ting i stua vår i sommer. 
Vi er ikke helt i mål ennå, men bilder kommer etter hvert.)

2 kommentarer:

  1. Hei Trine
    Er sikker på det var en topp kveld, alltid det når bloggere møtes og med Nib-Ikea med på laget må det jo ha vært kjekt.
    Likte veldig godt hoppe-i-senga-bildet jeg da! Herlig rampete!
    Glade augustdager til deg, Trine!
    Klem fra Kaspara

    SvarSlett
  2. Hehe, du er selvsagt tilgitt! Men bare fordi det er deg ;-)

    SvarSlett

Kommentarer gjør meg glad!

Hvis du har et spørsmål, prøver jeg å besvare det under kommentaren din.