fredag 6. september 2013

| perlestrikk |


Nytt putetrekk i perlestrikk. Enkel og grei strikking som egner seg i sofaen foran tv. Garnet kjøpte jeg på Søstrene Grene, så billig ble det også. Mykt bomullsgarn, godt å hvile hodet på. Nå klør jeg i fingrene etter å strikke mer. 

God helg alle! 

22 kommentarer:

  1. Kjempefin! Må fortsette på putene jeg har startet på :)

    SvarSlett
  2. Det man kan se af din pude, ser fin ud. God weekend. B

    SvarSlett
  3. Veldig fint :) Det fikk jeg lyst til å prøve selv. Det er jo så koselig å ha enkelt strikketøy når man ser på tv :)

    SvarSlett
  4. Denne ble flott, så det er ikke vanskelig altså?
    Hørtes kjekt ut, ser nesten hekla ut ;)

    SvarSlett
  5. Tenker den blir fin i sofakroken! Så heldig du er som kan strikke! Jeg har gitt opp gitt, men har heldigvis flinke folk i familien! ;)
    God helg!
    Klem Carina

    SvarSlett
  6. mye nytt hos deg for tida
    så spennende
    ser veldig fint ut

    klem
    Åpent^hus

    SvarSlett
  7. Så fin pute :) det er greit med et strikketøy for hånden nå når høsten kommer snikende.
    Ønsker deg en god helg :)
    Klem Elisabeth

    SvarSlett
  8. Enkel og smuk. Jeg skal da vist have gang i noget perlestrik. Er da lige faldet pladask for strukturen.

    SvarSlett
  9. Blod på tann! :) Hvor mange masker la du opp og hvilken pinne str? :D
    Kjempe fin!

    Mari

    SvarSlett
  10. Perlestrikk er fint, og strikkede puter er tydeligvis poppis; det absolutt mest leste innlegget på bloggen min:-)
    Jeg strikket i Easy fra Sandnes, og da la jeg opp 40 masker på hver side til en pute på 40 x 40 cm. Pinne nr 7!

    SvarSlett
  11. Kjempe fin;) vurderer å prøve meg igjen på en hals jeg også. Sist jeg strikket så var gravid og hormonell og alt gikk skeis for en utålmodige sjel,hihi;)

    Finfin lørdag til deg;)

    Så lekker stua di har blitt og kul lysestake i forrige innlegg;)

    SvarSlett
  12. Så fin!!
    VIL lære meg og strikke jeg og:))

    SvarSlett
  13. Vakkert med perlestrikk. Jeg er inne i vill strikkemodus for tiden, men det må være enkelt nok til at jeg kan holde et halvt øye på skjermen også ;)

    Digget forresten kobberlysestaken i forrige innlegg- har hatt lyst å lage en slik, men har ikke fått fingeren ut. Ble skikkelig inspirert av å se ditt lekre resultat- så takker for det, kanskje jeg faktisk gjør tanke om handling nå. :)

    SvarSlett
  14. Kjempefin)) Og flott og inspirerende blogg du har!!

    SvarSlett
  15. Kjempekjempeflink er du! Jeg har så utrooolig liten tålmodighet, hadde nok aldri klart å strikke en hel pute;-) Men den var råfin!

    Ha en strålende dag kjære du:-)

    SvarSlett
  16. Så flink du e!:) Perlestrikk e veldig dekorativt og fint!:)

    SvarSlett
  17. Helt imponert hvor jevnt og fint du strikker, altså! Flink.

    SvarSlett
  18. Så herlig blogg du har! Deg må jeg følge videre.
    Måtte legge igjen hilsenen akkurat her, for jeg har akkurat begynt på en (eller nok en) perlestrikkpute selv. Bare denne gang skal jeg ha den selv :)
    Ønsker deg og dine en fin kveld og helg.

    mvh
    Ingrid

    SvarSlett

Kommentarer gjør meg glad!

Hvis du har et spørsmål, prøver jeg å besvare det under kommentaren din.