tirsdag 8. oktober 2013

NIB-utfordring: Varm, gnistrende høst


Varm, gnistrende høst med fokus på ildstedet er tema for månedens utfordring hos NIB. Det passet bra siden vi fikk installert ny peisovn i sommer. Når kuldegradene kryper nedover blir nok den god å ha. Om ikke annet enn for kosens skyld, en peis har jo unektelig mer sjarm enn enn varmepumpe. ;)


Jeg har fått prøvebrent peisen i anledning denne stylingen, med det resultat at det er blitt rimelig hett i stua. Det er nemlig hele 15 grader og sol ute i dag, så nå luftes det! Men hva gjør man ikke for bildene som skal tas? :)

God tirsdag!

13 kommentarer:

  1. Hihi, nydelige bilder som alltid. Ventet på bidrag fra deg, du er så flink;)

    Ha en fin dag i varmen;)

    -malla-

    SvarSlett
  2. Så fint!! Elsker de gule høstbladene.

    SvarSlett
  3. Lekkert bidrag med nydelige farger. :)
    Fin dag til deg!
    klem

    SvarSlett
  4. Nydelige bilder, lykke til i utfordringa! :)
    Lina

    SvarSlett
  5. Kjempefint,
    mannen min lurte på om jeg var gal som fyrte i ovnen, hihi, hva gjør vi ikke for en utfordring:).
    Klem

    SvarSlett
  6. Helt herlige bilder, gnistrende klare, og nydelige farger! Dette MÅ jo bare bli en finalist!! I alle fall om jeg fikk bestemme.. :)

    SvarSlett
  7. Nydelig høstfølelse!
    Lykke til og en fortsatt fin uke!
    Klem fra ei som er ganske så misunnelig på gulvet deres! ;)
    P.s Hvilken farge har dere på gulvet?

    SvarSlett
  8. Så enkelt, rent og så fiint! * Du skriver på en så artig måte at jeg må humre litt her jeg sitter...;)
    Lykke til i utfordringen!

    Klem

    SvarSlett
  9. Stemningsfult og lekkert. Digger bildet. Lykke til i utfordringen :D

    SvarSlett
  10. Nydelig, Trine! Deilig med peisovn, vi har fått prøvd vår litt i høst også - litt gulvkaldt i leiligheten, gitt ;)

    SvarSlett
  11. Fireplace always remind me a great times that I spend on my grandparents cottage!
    Great photos!

    SvarSlett
  12. GARANTERT AT DU ER I FINALEN MED DETTE BILDET! Time will show...! :-) :-) :-) Tvi tvi og lykke til!

    SvarSlett
  13. SÅ moro å være i finalien sammen med flinke deg! Gratulerer så mye! Et nydelig bidrag! Masse lykke til!

    God klem

    SvarSlett

Kommentarer gjør meg glad!

Hvis du har et spørsmål, prøver jeg å besvare det under kommentaren din.