lørdag 16. november 2013

Love the process


Jeg var så heldig å vinne en give away hos den flotte bloggen that nordic feeling, nemlig en superfin plakat fra I love my type. Love the process. En fin påminnelse om at det ikke nødvendigvis er målet som er det viktigste. 

I tillegg har jeg vært så heldig å få en fin førjulsgave av byLassen, nemlig en Frame-boks. Den er designet i samme stil som de velkjente Kubus-lysestakene. Veldig fin!

Det går lang tid mellom innleggene nå, men jobb og hverdag krever sitt. Men plutselig dukker jeg opp igjen. ;)

God lørdagskveld!

9 kommentarer:

  1. Lucky You!!! :)
    Stikk innom min give away. Designer lampe ;) den er rååååfin :)

    Klems Diana

    SvarSlett
  2. Stilig plakat!
    Og du er heldig så fikk gave fra byLassen også. Skikkelig heldig du :-)

    Vet alt om at jobb og hverdag krever sitt….. Og enkelte ting er viktigere enn bloggen… Bare sånn det er :-)

    Ha en flott kveld!
    Klem

    SvarSlett
  3. Kjempefin! :) Tidsklemma, hvem kjenner ikke til den ;-)

    SvarSlett
  4. Gratulerer til deg. Plakat var bare råtøff!! Heldiggrisen og vell unt;)
    Klem fra meg.

    SvarSlett
  5. Så heldig du er:) Plakaten er virkelig kjempefin!

    Klem fra Pernille

    SvarSlett
  6. Nydelig! Digger plakaten...har sett den på instagramsiden din da, hihi ;o)
    Nyt kvelden ;o)
    Stor klem Elisabeth

    SvarSlett
  7. For en lekker plakat! :) Så heldig du er. ELsker stjernegirlanderen!! så fine farger.
    Fin ny uke til deg!
    klem

    SvarSlett
  8. Så kult print:)
    Og boksen er fiiin, jeg har fått jeg og ♥

    SvarSlett

Kommentarer gjør meg glad!

Hvis du har et spørsmål, prøver jeg å besvare det under kommentaren din.