fredag 3. januar 2014

| 2014 |


Vi er noen dager inn i det nye året og julepynten er pakket bort. Det er alltid så godt å fjerne juletreet og resten av pynten. Stua kjennes luftigere ut, og man kan på en måte starte med blanke ark. Nytt år, nye muligheter. 

På spisebordet står en av julegavene jeg fikk av mannen min i år. En fin, hvit vase fra Lyngby Porcelæn. Denne vasen ble designet i 1936. Fabrikken ble stengt i 1969, men i 2012 startet de opp med produksjon igjen. Til stor glede for meg og andre som har falt for dette enkle, rene designet. Vasene finnes i forskjellige farger og størrelser. I februar skal mannen min og jeg på kjærestetur til København igjen (som jeg gleder meg!), og det er ikke umulig at en ny vase får bli med hjem i bagasjen. 

Godt nytt år og god helg til alle!

10 kommentarer:

  1. Knall stilig ☆
    Ønsker deg en topp helg.
    klem fra Camilla

    SvarSlett
  2. Hei! Superfin vase!!!
    Du har det bare så lekkert asa!

    Gleder meg til å følge deg i tjuefjorten!
    Klem fra Lotta

    SvarSlett
  3. Nydelig vase ♥
    Herlig med ryddet hus og mindre pynt - mer luft:)

    SvarSlett
  4. Nydelig vase. Godt nytt år. Her fyker juletreet og pynten ut i løpet av helga, er planen.

    SvarSlett
  5. Skikkelig lekker vase!
    Akkurat sånn jeg også liker det,
    merka straks behovet for en ny vase meldte seg
    da jeg så de lekre bildene dine :)

    Godt nytt år og fin helg til deg!
    - AC

    SvarSlett
  6. Godt nytt år til deg Trine!
    Flinke er dere som er kvitt jula alt, her står juletreet enda godt plantet på stua. Får hive meg rundt i morgen vel :)

    Finfin lørdagskveld
    //Signe

    SvarSlett
  7. Juletreet forsvinner her også i morgen! Gleder meg til blanke ark. :) Fortsatt god helg!

    SvarSlett
  8. En nydelig vase! Og tulipaner er jo bare så fine! Til å bli glad av, rett og slett! :)
    Ønsker deg ei fortsatt fin uke!
    Klem Carina

    SvarSlett
  9. Nå som julen er ryddet unna er det godt å starte året med blanke ark! Kjenner jeg higer litt etter noe fresht, kanskje fordi det er lyset jeg lengter mest etter. Ikke så lett å ta bra bilder når det er mørkt på dagtid. ;)

    Enkel og delikat design på den vasen fra LP. :)

    Ha en glad onsdag!
    Klem fra,
    Anette Willemine

    SvarSlett

Kommentarer gjør meg glad!

Hvis du har et spørsmål, prøver jeg å besvare det under kommentaren din.