torsdag 5. juni 2014

| jade |


Litt forandring på kjøkkenet. Jeg har helsparklet veggene for å fjerne strukturen i miljøtapeten vi har der og malt med den fine fargen Jade fra Jotun. Fargen forandrer seg veldig etter lyset, den går fra blå til grå til grønn. Vi er veldig fornøyde med valget, og det var godt med litt annet enn hvite vegger. Dessuten er den en fin kontrast til String-hylla. Gulvet er malt med Morgendis.

Kjøkkenet har vært slik i flere uker nå, men blogging er ikke så høyt oppe på prioriteringslista for tiden. På søndag var jeg Ukens boligblogger i VG, noe som var veldig stas. Kanskje det gir et puff til litt hyppigere innlegg? 

God torsdag!

6 kommentarer:

  1. så fint
    kjekt med forandring :)

    SvarSlett
  2. Kjempefint! Elsker der rene utrykket i bloggen din!
    Kjempefine bildet.

    God helg ønskes til deg og dine!

    Klem
    Ingrid

    SvarSlett
  3. Så nydelig farge og bilder :)
    Koste meg med innlegg her hos deg igjen...
    Gratulerer med VG forresten!
    Klem May Helen

    SvarSlett
  4. Så fint det ble:)
    Ligner veldig på våre kjøkkenvegger ♥
    Her la vi sprakeltapet over fiskebensstrien... ble så som så med resultatet.
    Det syns ganske godt gjennom enkelte steder, men det tok bort alle hull og stygge merker, så det er helt greit:)
    Men jeg velger ikke dette igjen:))

    Blogg gjerne oftere Trine, elsker innleggene dine;))
    Håper det snart åpner opp for et lite bloggmøte igjen snart og, hadde vært koselig det:)

    SvarSlett
  5. Så fint og nydelige delikate farger!!:) jeg har også forandret på kjøkkenet med ny tapet og er så fornøyd.nå bare venter jeg til gulvene skal bli hvite i sommer;);) jeg har alltid hatt så lyst på sånn Stringhylle, men da må jeg spare litt. Vi setter alltid mer pris på ting vi må spare til:) ønsker deg en nydelig helg. Store klemmer fra Ann Elin

    SvarSlett

Kommentarer gjør meg glad!

Hvis du har et spørsmål, prøver jeg å besvare det under kommentaren din.