fredag 7. november 2014

Reportasje i BoligPluss

Foto: Ann Helen Lund

Det var med hamrende hjerte og dirrende hender at jeg åpnet oktobernummeret av BoligPluss. For i det nummeret var det nemlig en reportasje fra hjemmet vårt. Ikke hver dag man kan se bilder fra sitt eget hjem over seks sider. Veldig stas!

Foto: Ann Helen Lund

Nå ligger artikkelen ute på nett også, og den kan leses her

Det går lenge mellom innleggene her for tiden, men på Instagram legger jeg oftere ut bilder, så følg meg gjerne der! Brukernavnet er @hoytrykk. God helg!


7 kommentarer:

  1. kjekt å se deg på trykk :)
    (y)

    SvarSlett
  2. Så gøy!
    Og så utrolig lekre bilder av ditt flotte hjem ♡

    SvarSlett
  3. Så gøy, kjempefine bilder fra det fine hjemmet dit :D

    SvarSlett
  4. Heisan Trine
    Bildene ser veldig delikate og flotte ut! Søren, jeg som ikke har sett dette Boligpluss! Liker så godt gråfargen på både kjøkkengulvet og veggene. Ha en herlig dag! Klem fra Kaspara

    SvarSlett
  5. Superfin reportasje! :-D
    Du, jeg lurte på om du kan oppdatere bloggen min som du lenker til i bloggrollen din ute til høyre her med ny adresse? Jeg er kjempeglad for at du lenker til meg og jeg får noen besøk, så supert om du kan endre bloggadressen til www.kreativ-i-tetblogg.com! Om den ikke funker, prøv www.kreativ-i-tetblogg.com/rss

    Tusen takk :)

    Klem AM

    SvarSlett
  6. Havde fornøjelsen at genkende dit fine hjem i den danske udgave af boligmagasinet. Savner dine opdateringer på bloggen, så har heldigvis fundet dig på insta.

    håber du får et fantastisk 2015.

    SvarSlett
  7. Så moro! Gratulerer så mye :)

    SvarSlett

Kommentarer gjør meg glad!

Hvis du har et spørsmål, prøver jeg å besvare det under kommentaren din.