torsdag 20. august 2015

Kähler Autumn 2015

Selv om høst og vinter virker langt unna nå som solen endelig varmer opp solhungrige nordboere etter en regnfull ferie, så fikk jeg likevel lyst til å dele noen bilder fra Kählers høstkolleksjon. Kähler får det til år etter år synes jeg. Produktene faller i smak hos mange, og så er de i tillegg veldig flinke på styling. Jeg har plukket ut noen bilder jeg falt litt ekstra for. 

Kähler har både noen nye serier på gang og utvidelse av serier som allerede har vært på markedet en stund. Jeg likte spesielt godt produktene i den nye serien Unico, som er laget i samarbeid med den kjente keramikeren Anders Arhøj.



Noen nye juleprodukter kommer det også. Fargene på disse kulene i serien Nobili traff meg. 


Serien Hammershøi utvides med både vaser og lysestaker. Kan man anta at denne vasen 
blir en konkurrent til den kjente Lyngby-vasen som "alle" har for tiden?


Jeg tipper neste innlegg blir et hytteinnlegg igjen. Nå er nemlig byggingen i gang! 

3 kommentarer:

  1. Så masse fint altså.
    Ha en fin kveld.
    Klem Christina

    SvarSlett
  2. Mye lekkert fra Kähler:)
    De har mye mer fint enn det "som alle har", men de er ikke like lett å finne i butikkene her i Norge...
    Og det er i grunn bra det, så kan man kanskje finne noe som ikke er overalt, de har jo veldig fine priser :))

    Ha en fin fin helg :))

    SvarSlett
  3. Hej Har en drøm! Vi så lige din kommentar - du kan finde dine nærmeste Kähler-forhandler her: http://goo.gl/NTpiRc - og hvis du skal et smut forbi Oslo, har vi åbnet en Flagshipstore på Hegdehaugsveien 35 :-) God mandag!

    SvarSlett

Kommentarer gjør meg glad!

Hvis du har et spørsmål, prøver jeg å besvare det under kommentaren din.